tiistai 28. joulukuuta 2010

Kuivuuscocktail

Edellisessä kirjoituksessa sanoin, että mulla on kuiva iho. Yleensä poskien kohdalla alkaa iho hilseillä pahiten.

Puhdistusaineena puhdistusmaito sekä -vaahto. En tykkää maidosta, koska ihon pinnalle jää kalvo, joten käyttäisin mieluummin geelejä, mutta ne kuivattaa ihan liikaa, joten en voi. Ratkaisuksi löysin vaahdon. En oikein pidä vaahtoa yksinään tarpeeksi puhdistavana, ottaen huomioon, että tykkään käyttää paljon pitkäkestoisia meikkejä. Teen siis kaksoispuhdistuksen. Maidolla hieroskelen enimmät meikit pois. Mahdolliset jämät sekä maitokalvon poistan vaahdolla. Tällä hetkellä kaapissa on L'Orealin maito ja Bio Richin vaahto. Kasvovetenä on Garnierin vaaleanpunainen pullo.
Aamulla laitan Garnierin vaaleanpunaista rasvaa. (Tai rasva on valkoista, mutta purkki on vaaleanpunainen, ;) eli se kuivalle iholle suunnattu sarja.) Yövoiteena käyttämäni L'Orealin kirkkaan sininen purkki kului juuri loppuun - se oli aika hyvää. Vaihdoin viime talvena tekemääni löytöön, eli Nivean Cremeen, joka tulee semmosessa hassussa lättänässä purkissa. Tää on aikamoista tahnaa, mutta hilseilystä tuli loppu viimekin talvena tämän avulla, siinä missä BodyShopin hamppuvoide ei tehonnut. Nivean voide ei oikeastaan meinaa imeytyä, ennen nukahtamista ainakaan, on se aamulla poissa. Tämä ei kumminkaan haittaa mua. Mieluummin olen öisin rasvanaama, jos ei tarvitse aamulla katsella kun naama rapisee meikkipöydälle.



Hetki sitten lisäsin myös Lushin Full of Grace -seerumin Elle-lehdessä olleen Saimi Nousiaisen suosituksen perusteella. Tätä lisään illalla, mutta en osaa sanoa vielä, mitä mieltä olen. Ei se hyvälle haise. Sen voin sanoa. Tosin hajuasiat on aina henkilökohtaisia. :)

Kauhee koti-ikävä kaupunkikotiin. Haluaisin hirveästi jo tehdä videon. Ikävoin sitä toista kotia senkin puoleen, että vietin eilisillan vaanien seinän takana rapisevaa ja vikisevää hiirtä. Odotan koko ajan, että jostain nurkasta vastaa kiiluvat nappisilmät tuijotukseen.

3 kommenttia:

  1. Hei! Törmäsin netissä tämmöiseen juttuun: http://clumpsofmascara.com/2008/01/udpp-has-been-holdin-out.html Lieneekö kukaan hoksannut tuota...
    Blogisi on kiva :)

    t. Nina

    VastaaPoista
  2. Moi,mulla ois ristiäiset tulossa perjantaina ja mä laitan päälle pikkumustan,ja tuntuu sille että kun mun asu on aika musta niin mun meikki tarvis piristystä(: Joten voisitko tehdä vaaleenpuna ,harmaa , valko meikin ? Mieluiten smoky eye efekti ja pienellä cat eyella:D jos tajusit... Oon ostanu Sokkarilta GOSHin trio eye shadow paletin jossa on ihanat värit !<3 aattelin jos käyttäisin sitä palettia:) voin lähettää linkin kyseisestä paletista:D Sun enkun kielinen kanava on tosi kiva;) voisitko tehdä sen videon englanniksi ?:D jotenkin tuntuu sille että englanti on mulle luontevampi kieli youtudes:D kiitos jo etukäteen;)) LINKKI: http://3.bp.blogspot.com/_mXq_ke4RjCY/TKOd-D5FeeI/AAAAAAAAA64/934zIUx0do4/s1600/Kuva.jpg+881.jpg

    VastaaPoista
  3. Nina: Tätä asiaa pitäs tosiaan toitottaa kovempaan ääneen, koska muuten siitä tietämättömillä menee paljon ainetta hukkaan. Olin onneksi Youtubella törmännyt asiaan, ja tosiaan siellä tuubissa oli melkein blistex-purkillinen tuotetta jäljellä.

    Anonyymi: Oioi, onpas ihana trio! Että pitääkin olla Project 10 Pan meneillään :P Toivottavasti video ei mene liian myöhäiseksi, mun alkuviikko oli pöhkön kiireinen. :/ Tällä hetkellä materiaali on kuitenkin editointipöydällä, joten videon saanen ulos vielä tämän illan aikana.

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...