keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Tammikuun lempparit 2012



Mainitut tuotteet:
Lumene Sensitive Touch Comforting Night Cream, rauhoittava yövoide
Nivea Creme
Maybelline, Dream Creamy Foundation
Lumene Beauty Base Crystal Radiance Primer
http://glitz8glam.blogspot.com/2012/01/lumene-illuminating-and-smoothing.html
H&M, Hot Sands, luomiväriduo
Gosh, Love That Champagne (Sokos tai Emotion)
e.l.f. Healthy Glow Bronzing Powder, Luminance
Makeupstore Microshadow, Regent (Kicks, Sokos)
got2be, rockin' it
got2be, glued

4 kommenttia:

  1. Oi kun minua nauratti blogini nimen tavailu. :D En kylläkään kuullut mitään virheitä ääntämisessä. ;) Ihana Annie! :)

    Btw, toppahousut on pop talvisin! Jos minäkin joutuisin fillaroimaan niin aivan taatusti vetäisin omat toppapöksyni jalkaan, mutta nyt ne pääsevät aika harvoin ulkoilemaan, eli silloin kun ulkoilen ja on todella kylmä. Ihanaa kun reidet ja pylly ei olekaan ihan kohmeisena pihalla ollessa ja innokkaan tyttäreni kanssa voi laskea huoletta mäkeä jne. Pylly ei palellu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D
      Mä rrrakastan mun toppahousuja. Nyt erityisesti on ollut niin sikamaisen kylmä, että ne tuli todella todella tarpeeseen. :)

      Poista
  2. Tämä ei kyllä liity tähän videoon millään lailla mutta kysympä kuitenkin.
    Olisiko mitenkään mahdollista että tekisit meikin raskaille luomille?
    Olen omistanut sellaiset niin kauan kuin vaan muistan. En haluaisi kuitenkaan
    mitään hirveän tummaa, kun minulla on vielä pari vuotta koulua ja haluaisin käyttää sitä meikkiä koulussa. Mutta kuitenkin jotain joka korostaisi silmiäni. Kiitos avusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaavaa meikkiä on kyllä toivottu, mutta mä oon vähän odotellut, josko vastaan tulisi sopiva malli sitä varten, koska tuntuu että havainnoillistaminen jää vähän puutteelliseksi jos mä vaan yritän selittää, että nyt jos mulla ois tälleen silmät ni sit tekisin näin... Mut yritän järjestää jotain.

      Poista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...