perjantai 23. maaliskuuta 2012

Viiden kalliin juttu

.Nekku. Lazy Dynamitesta pisti mulle jokin aika sitten tämmösen haasteen, jossa pitää listata viisi kosmetiikka- tai kauneudenhoitojuttua, jotka hankkisin, jos mulla olisi niin paljon rahaa kuin mulla ei ole.

1. Kaksikin sivellinsettiä: Lauren Luke ja Sigman Synthetic Essential Kit

Ajattelin mainita nämä molemmat tässä yhdessä kohdassa, koska sit saan valita enemmän juttuja. :) Kyllähän mulla jo siveltimiä on toisinaan riesaksikin asti. Toisinaan = pesuhetkellä ja kun pöydällä on ahdasta. Silti siveltimet on yksi mun suurimmista meikkiperversioista luomivärien ja  meikkivoiteiden ohella.
































 

 

 

 

2. Kallis meikkivoide

Ensin hommaisin meikkivoiteen testiin Diorilta ja sitten YSL:ltä, Chanelilta, Estee Lauderilta, öö... Lancomelta, MACiltä jne. Kaikki kosmetologit kaikissa lehdissä joissa heitä haastatellaan sanovat, että meikkivoiteeseen kannattaa satsata. Mä en ole uskaltanut. Siitä voisi alkaa kalliiden meikkivoiteiden kierre. Mun logiikka on, että meikkivoide on se tuote, mikä kuluu nopeasti, joten kohta joutuisin taas tekemään suuren sijoituksen. Sen sijaan jos ostan saman arvoisen luomiväripaletin, niin se on mulla ainakin vielä viidenkin vuoden päästä.



3. Kampaamokäynti

Toisille on itsestään selvää käydä kampaajalla säännöllisesti. En tiedä lasketaanko niitä kampaamökäynneiksi, kun ystäväni käytti minua harjoittelupäänä opiskellessaan parturi-kampaajaksi, mutta jos ei, niin pystyn laskemaan kampaamokäyntini sormilla ilman että tarvitsen varpaita avuksi.
Leikkauttaisin kerroksia, raidoituttaisin hiuksiani eloisamman näköiseksi tummemmalla sävyllä. Lisäksi laitattaisin vähän tekohiusta pidennykseksi ja tuuhennukseksi joukkoon ja loppusilaukseksi tahtoisin vielä paksumpia mustia ja pinkkejä raitoja hiusten alakerroksiin.

4. Valkoiset hampaat

Vuosien kahviaddiktio on jättänyt jälkensä. Satun vielä tykkäämään nudepunista. Tämä yhdistelmä ei ole hyvä, joten minun hurjaan muodonmuutokseeni kuuluisi hampaiden valkaisu hammaslääkärillä. Harkitsin pitkään Crest White Stripsien tilaamista, koska ne oikeasti toimivat, mutta päätin, että ajattelen mieluummin hampaideni parasta. En halua muutaman vuoden kuluttua kärsiä vaurioituneesta hammaskalustosta.


5. Juicy Couturen hajuvesi.

Lempparini oli muistaakseni Peace, Love and Juicy... eiku Viva La Juicy. Eiku. No kummiskii. Jos kylkiäisenä tulisi laukku, niin en pahastuisi. Kaikista maailman hienostelumerkeistä, joita ihminen voisi valita, kuten LV, Gucci, Chanel jne. minä ottaisin mieluiten Juicy Couturen laukun. Juicy Couturen liikkeessä säikähdin sen hintaa, ihan syystä, ja päädyin ostamaan halvan kopion Chinatownista, mutta jos nyt voisin palata siihen hetkeen, niin ostaisin sen aidon.












Kuvat lainattu.

Haasteen pistän eteenpäin KosmetiikkaKaaos-blogiin. Tosin mun tarvii vielä käydä selailemassa, että eihän siellä vielä ole tätä tehty, mutta näin alustavasti kuitenkin sinne.

2 kommenttia:

  1. Harkitsin pitkään Crest White Stripsien tilaamista, koska ne oikeasti toimivat, mutta päätin, että ajattelen mieluummin hampaideni parasta. En halua muutaman vuoden kuluttua kärsiä vaurioituneesta hammaskalustosta.

    Mitä tarkoitat tällä?

    T: viime viikolla tilanneena kysyn.. :s apua!

    VastaaPoista
  2. Hups. Siis kyse on vain minun omasta vainoharhaisuudestani. Crestissä on vahva pitoisuus kemikaaleja, joista minä en ymmärrä yhtään mitään. Kaikki näkemäni videot ja lukemani jutut käsittelevät enimmäkseen kokemuksia niiden sen hetkisestä käytöstä ja tuloksista. Joillakin vihloo käytön aikana, mutta se menee ohi ja tulokset on aina vakuuttavat. Missään ei kuitenkaan ole juurikaan tietoa siitä, minkälaiset pitkäaikaisvaikutukset näillä on. En usko, että mitään katastrofaalista tapahtuu parista käyttökerrasta, mutta voin kuvitella, että mä jäisin näihin helposti koukkuun.

    Voisin siis itsekin kuvitella kokeilevani, mutta osaan kuvitella myös pitkäaikaisen käytön aiheuttamat monen tonnin hammaslääkärilaskut, kun yritetään korjata jotain, mitä minä sössin tietämättömyyttäni.
    Mutta minä siis VAIN KUVITTELEN.

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...