torstai 18. lokakuuta 2012

Oi Mariela!

Otsikko kuulostaa siltä, että on napattu Toivelaulukirjasta jostain vanhojen iskelmien osastolta. Isäni on aina halunnut ostaa kaikki Toivelaulukirjat, ja sitten se soittelee niistä hanurilla iloisesti aamulla kahdeksalta. Ynh.

Asiaan: Liityin heti hetki sitten toimintansa alkuun pyöräyttäneeseen kaikkikauneudesta.fi -sivustoon. Parit ekat lukemani tekstit eivät oikein vakuuttaneet parilla aivot kiinni leukkauttavalla kielivirheellä. (Hei, oon kieltenopiskelija, otan nää asiat vakavasti. Hmm, onkohan kielten opiskelija yhdyssana vai ei? Oon paras kielinipottaja IKINÄ.) Lisäksi useammassa postauksessa oli hintatiedoissa "XXX €". XXX?

Toivon kovasti, että sivuston foorumi herää vilkkaaksi. Ois niin kiva päästä keskustelemaan päivän kuumista kosmetiikkauutisista. :)

Tänään luin sivustolta jostain, mikä sai minut heti täpisemään: Mariela Sarkimalta on tulossa uusi sivellinsetti: Like a Pro, jossa on taivutettu rajaussivellin, pyöreä häivytyssivellin, sekä iso vaahtomuoviaplikaattori. Viimeinen näistä ei herätä minussa mitään, mutta pyöreä häivytyssivellin!! Jonka voi ostaa Suomesta. Jota voi mahdollisesti suositella kaikille häivytyssiveltimen kyselijöille. Entäs sitten se rajaussivellin? Mulla on Sonia Kashukilta vastaava ja tykkään siitä kovasti, mutta toisaalta teen rajauksen yhtä näppärästi millä hyvänsä muullakin rajaussiveltimellä. Paitsi sillä joka tuli Maybellinen geelin mukana. Ynh.

Kuva on lainassa Cailapin sivuilta. En kyl varmaan palauta koskaan.
Näitä pitäs saada esim. (lokakuun ajan vain) Sokokselta, (ja myöhemmin sitten myös) Cittarista ja Prismasta. Itse en ole vielä silmä kädessä missään nuista käynyt, joten en oo näitä nähnyt. 19,90€. Mulla on tällä hetkellä vaikka mitä tärkeitä kosmetiikkaostoksia jonossa ennen näitä siveltimiä, mutta epäilemättä ne tulen hankkimaan ja arvostelemaan. Silleen niiku ens vuonna tjsp.

Onko kukaan muu innoissan tästä? Olenko minä ainoa, jolta meinasi tipahtaa läppäri sylistä? Ja tärkein: onko joku jo osatnut ja kokeillut? Mielipiteitä?

11 kommenttia:

  1. Hellu!
    Uudet setit tosiaan tuli Sokoksiin yksinmyyntiin lokakuun ajaksi muutama päivä sitten. Marraskuusta alkaen uutuuksia saapi sitten muualtakin. Viime vuonna lanseeratut siveltimet ja setit ovat myynnissä myös Cittareissa ja Prismoissa ja Helsingin Stockalla, toivottavasti em. hamstraavat valikoimiinsa myös uutuudet!!!
    Suosittelen kokeilemaan tuota jättiaplikaattoria, on meinaan kätevä. En yleensä itsekään käyttele vaahtomuovivälineitä niin ahkerasti, kuin siveltimiä, mutta peukalon levyinen aplikaattori kulkee aina mukana. Ja nyt sain vielä tehtyä ihkaoman!!! :D Kivaa syssyä kosmetiikkaobsessoituneelle!!!

    Mariela

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lupaan antaa aplikaattorille mahdollisuuden hurmata itseni. :D Eipä minulla tosiaan tuon kokoista ole vielä koskaan ollut.

      Kiitos ja hyvää syksyä itsellesikin!! :)

      Poista
  2. Tuo häivytyssivellin on BIG NO NO. Tosin tämä on yhden ihmisen mielipide. Liian pitkä ja jäykkä mun mielestäni ja muotokin vähän omituinen. Jotenkin olen niin tottunut mun MACin 217-siveltimeeni, että kaikki muut sen rinnalla tuntuu vaan niin surkeilta. Sigma sentään pääsi jo lähelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää katsoa miten mulla ja tuolla lähtee käyntiin jahka nyt saan setin hankittua. Itse en ole kovin läheisessä suhteessa Sigman 217:n kanssa, joten en ole pitkään aikaan himoinnut sitä enää MACiltäkään. Sitten toisinaan taas saan kuulla MAC-julistuksia jotka saa mut uteliaaksi, että jäänköhän sittenkin jostain mullistavasta paitsi. :D

      Poista
  3. Njäh, synteettiset siveltimet sopivat mielestäni vain ja ainoastaan voidemaisille tuotteille. Tuo blending brush on typerän muotoinen ja synteettisellä karvalla ainakaan minä en alkaisi puuteriluomivärejä blendaamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on yks tuon tyyppinen synteettinen sivellin Sedona Laceltä ja siitä olen kyllä tykännyt nimenomaan puuteristen luomivärien kanssa. Muuten olen kyllä ollut aina samaa mieltä.

      Poista
  4. Mun mielestä tuo häivytyssivellin muistuttaa sitä Urban Decayn Naked 2 paletin mukana tulevan siveltimen häivytyspäätä ja se ainakin toimii ihan loistavasti puuterimaisten värien kanssa, vaikka onkin synteettinen. Ja itse kyllä tykkään käyttää muutenkin enimmäkseen synteettisiä siveltimiä, kyllä niistäkin löytyy hyviä siveltimiä puuterimaisille tuotteille :)
    Sullahan tais olla Naked 2 niin onko nuo häivytyssiveltimet käytännössä samanlaisia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälläkin Naked 2 ja se mukana tullut sivellin. On aikalailla samanlainen kuin tämä häivytyssivellin...mun mielestä molemmat umpisurkeita. Makuasioita nämäkin onneksi :)

      Poista
  5. Ootko huomannu että theboksella on joku meikkikisa? vink vink ;)

    VastaaPoista
  6. Olen ostanut kyseisen setin ja pidin sen hintalaatusuhteesta. Häivytys sivellin olisi voinut omaan makuuni olla muhkeampi, mutta pidän kuitenkin ehkä tästä enemmän, kuin Inglotin vastaavasta.

    VastaaPoista
  7. oi pyöreä häivytyssivellin, suomesta! :O mahtavaa! (: myödäänkö häivytyssivellintä yksittäispakkauksessa?

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...