lauantai 2. helmikuuta 2013

Ulkoasuvaroitus

Täällä ollaan tällä hetkellä vähän vaiheessa, joten älkäätten säikähtäkö. Hiirikäden hartia vaan ei nyt salli enempää tietokoneella näpertelyä. Tosin jos mintun vihreä taustaväri ällöttää, niin sitten ehkä kannattaa säikähtääkin. Itse nimittäin taidan tykätä siitä.
Tutustuin eilen Indiedays-blogeihin. Mä luen tosi vähän lifestyle-blogeja, joten halusin vähän nähdä ja ottaa mallia, miten niitä "pitäisi" kirjoittaa. Nähtyäni 15 blogia, joissa päävärit olivat valkoinen ja harmaa aloin kaivata väriä elämääni. Tällä hetkellä mulla sattuu olemaan minttuobsessio.

14 kommenttia:

  1. Ja juuri nyt seepraobsessio :D

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä tää sun ulkoasu on nyt tosi tosi ihana :) tää on vaan niin ihana :)
    Sulla on ollu lähiaikoina tosi kivoja videoita :)

    edelleen lukijana: MizzAnnie-fani

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :))
      Kiva, että oot edelleen siellä. Sun kommentit kommenttiboxissa on jo vähän ku vanhalle tutulle juttelis. :)

      Poista
    2. Kiva :) Ihanaa että sä muistat mut, kun oon sun iso fani :) oot niin kiva ja kaikkee :) olisi kiva jos tekisit joskus sellasen videon jossa teet sellasen pirteen tai sellasen värikkään silmämeikin :)

      T. MizzAnnie-fani

      Poista
  3. Mun päävärit on valkoinen ja harmaa. Ehkä siksi, että myös sisustus kodissa on musta-harmaa-valkoinen. Eeeek, värejä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh. Tyylikkäitä värejähän ne on ja oon alkanut vaihtaa pinkki+leopradikuviot kodinsisustustani tuolle valkoinen-harmaa linjalle. Näin vaan niin monta suunnilleen saman näköstä blogia putkeen, että säikähdin. :D

      Poista
  4. Tää vaalea väri on hyvä :) Nuo seepraprintit vähän vilisee silmissä kun selaa. Pääasia kuitenkin, että tausta olisi enimmäkseen vaalea (vaikka olisi väriäkin) kun mustataustaisia blogeja en kerta kaikkiaan pysty lukemaan hetkeä pidempään. Tuntuu, että silmät alkaa väsyä sellaisesta enemmän. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun läppärin näytölle mahtu aika minimaalisesti seepraprinttiä, mut voin kuvitella, että esim. Vilin hehtaarinäytöltä katsellessa fiilis ois aika villi.
      Pitääpi kyl katsella jos löytyis hieman laimeampi seepraprintti ni viihtyis itsekkin tässä ruudulla pidempään.

      Poista
  5. Plus että mun on todella vaikea saada sanavahvistuksista selvää! En millään erota noita kirjaimia jostain syystä :(

    VastaaPoista
  6. Mä en oikein saa tekstistä selvää, kun on tää mintun vihree tausta ): Oon kai sokea :Dd

    VastaaPoista
  7. videot ei näy explorerilla, ootko muokannu sitäkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeilin juuri omalla koneellani Explorerilla ja näkyy ihan normaalisti. En osaa valitettavasti sanoa, mistä on kyse.

      Poista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...