torstai 9. toukokuuta 2013

Fashion Week Boot Camp: Tyylin metsästys ym. harjoituksia



http://fi.themaybellinefwlook.com/


Sisältää haistelutestin, shoppaajan hyökkäys- / itsepuolustusharjoitukset ja tyylin metsästämistä

Äänestä nyt jo hyvän tähden. En minä näitä Boot Camp videoita täällä huvin vuoksi näperrä. ... eiku miten se meni ;)
Toivon todella, että tästä sai jonkinlaista hupia revittyä, vaikka minä en mikään näyttelijä olekaan, tai sitten nimenomaan siksi :D  klikkaa tuosta - http://fi.themaybellinefwlook.com/ äänestä minua, kiitos :) tai klikkaa oikealla sivupalkissa olevaa pikalinkkiä

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Annie/199338663410536 Jakamalla Facenbookissa mun alkuperäisen kilpailuvideon Face-postausta olet mukana Rocket volume ripsarin arvonnassa.

Oli tää niin erilainen video mulle tehdä, että nyt vähän jänskättää, et miten se otetaan vastaan. Mitä tykkäsit?

2 kommenttia:

  1. Tää oli ihan hauska video, vähä erilainen mitä aiemmin :D mutta noi eri asut oli ihan loistava veto. Tyylejä on monia.

    VastaaPoista
  2. Da ihan ajattelin sitä ihqua prinsessa tyyliä :D Mutta katoin sitä "liikaa Tissejä" tyyliä, ei se ihan kamala ollut, vain yksi elukkaprintti, vähän vähemmän tissejä, värillinen huulipuna (punainen/berry/punaruskea) pari värillistä asustetta (sininen/punainen ehkä?) ehkä jopa pari niittijutskaa lisää niin eikö siitä kunnon "rock chick" tulisi?

    minna

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...