keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Obsessiot kesäkuu 2013: kesäiset tuotesuositukset



Tuotelista:
Kuivashampoo: Batiste (Kicks, noin 7 €)
Suolasuihke, ei Got2Ben
Aurinkosuoja hiuksille: BonaCure HairTherapy Sun Protect spray conditioner (esim. Sokos, kampaamotuote)
Aurinkosuoijavoide: Garnier Ambre Solaire Golden Protect spf 30 (suuremmat marketit, Anttila...)
Kuorintahanskat (Kicks)
Itserusketusaine: Fake Bake Flawless Self Tan Liquid (Fake Bake), Garnier Ambre Solaire Original No streaks bronzer (suuremmat marketit, Anttila ja muut)
ArtDeco Spray On Leg Foundation (jälleenmyyntipaikat)
Antiperspirantti: (Linden Voss) Triple Dry (apteekit, noin 10 €)
Deodorantti: miesten deodorantit
Meikin kiinnityssuihke: Model in a Bottle
Puuteripaperit: ArtDeco Art Couture Oil Control Paper
Vedenkestävä ripsiväri: Max Factor False Lash Effect Waterproof (suuremmat marketit ynnämuut)
Garnier BB-voide rasvaiselle ja sekaiholle (suuremmat marketit)
Nopeat ja kestävät voideluomivärit: Maybellinen Color Tattoot (suuremmat marketit) ja MAC:in Paint Potit (Helsingin keskustan ja Turun Stockmann)
Luotettava peitevoide: Make Up Store Cover All Blue (Sokos, Kicks)

ArtDecon tuotteet olen saanut blogin kautta

13 kommenttia:

  1. Ihana video!mutta mulla on myös kysymys:mistä saa pehmeitä ja halpoja siveltimiä?(ei mielellään nettikaupasta)
    Ja tykkään oikeesti kattoo näit sun videoja koska mäki tykkäänbmeikeistä ja kosmetiikasta!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M:n silmämeikkisiveltimet on mun mielestä jees, niiden kasvosiveltimissäkin on vissiin tapahtunut uudistumista pehmeämpään suuntaan. Ainakin mulla on niiltä pehmeä vaaleanpunainen matkasivellin.
      Seppälän uusi sivellinsarja on myös ymmärtääkseni ihanan pehmeä, hintatasosta en kuitenkaan osaa sanoa. Itselleni en ole ostanut, mutta ihastelin siskoni puuterisieltimen pehmeyttä.
      Ecotools sarja, jota myydään Sokoksella ja ilmeisesti myös Emotioneissa on myös vissiin edullinen ja pehmeä. Niiltäkään en ole toistaiseksi ostanut mitään.

      Poista
  2. Kiva video,oot tosi nätti!;-)
    Onko elf:illä jälleen myyjää?,jos on niin mikä???
    Sun videot on parhaita!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mä tiedän jälleenmyyjistä vaan Joensuun uuden apteekin. Sitä myydään siis kyllä, mutta en ole nähnyt missään kattavaa listaa myyjistä. Tuosta Joensuun myyntipisteestäkin kuulin vaan kaverilta, ja menin sitten omin silmin varmistamaan.

      Poista
  3. Mikä on sun mielestä paras
    a.)wet'n wild
    b.)rimmel
    c.)lumene natural code
    Mä ite tykkään kaikista!:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä, että niillä on kaikilla tosi hyviä tuotteita, samaten kaikilta löytyy semmosia, jotka ei ole ihan niin paljon mun mieleen. Wet n Wild on kuitenkin mun lemppari, koska luomivärit on mun innostus nro 1 ja Wettiksen luomivärit on hirmuisen hyviä. :D

      Poista
  4. tosi kiva videokulma, tuopi uutta ilmettä videoihin ! (-: mulla on ollu ikävä sun videoita ja oon nyt kattonu sun vanhoja ideoita uudestaan :D

    VastaaPoista
  5. Ajattelin ostaa tuon make up storen peitevoiteen,mutta ongelmana on kuitenkin öljyinen iho,joten mahtaako tuo pysyä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla itselläni on kuiva iho, joten en voi varmasti sanoa, mutta kuvittelisin että tuo pysyy.

      Poista
  6. sopisko öljysille luomille UDPP, too faced, macin paint pot vai voisko sensain eyelid base (http://4.bp.blogspot.com/_T8jmzzBIK-Y/S3CsJdakAgI/AAAAAAAAGkQ/8x3T6iLBiB0/s400/Kanebo+Sensai+Eyelid+Base.jpg) kans toimia? :D
    yritän lukee netistä kaikkien näiden arvosteluita jne, koska noi kaikki on sen verran kalliita etten viittis ostaa turhaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sensain tuotteesta minulla ei ole mitään kokemusta, enkä ole siitä koskaan mitään kuullutkaan, joten siitä en osaa sanoa.
      Itse luotan täydellisesti UDPP:hen, mutta macin paint pot on myös hyvä ja sitä MACin myyjä suositteli heidän tuotteistaan öljyluomiselle ystävälleni.
      Jos olet ulkomaille menossa tai voit tilata netistä, niin kuulemma Narsin pohjustusaine on erittäin hyvä. Tsekkailepa vaikka tästä: http://sinistapintaa.blogspot.fi/2013/01/nars-pro-prime-smudge-proof-eyeshadow.html

      Poista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...